20 студзеня 2022 года ў рамках інфармацыйна-адукацыйнага праекта “ШАГ” для навучэнцаў 9 класа прайшла інфармацыйная гадзіна па тэме : “Палітыка генацыду, рабаўніцтва і насілля”
У ходзе ШАГа 1 настаўнік гісторыі Мацюк Н.М. стварыла ўмовы для актуалізацыі ведаў, атрыманых вучнямі на ўроках гісторыі, аб палітыцы генацыду ў адносінах да насельніцтва Беларусі. Вучні ўспомнілі, што палітыка генацыду была накіравана на поўнае ці частковае знішчэнне груп насельніцтва па расавай, нацыянальнай, этнічнай, палітычнай або рэлігійнай прыметах. Чалавек мог стаць ахвярай генацыду па розных матывах: за любое непадпарадкаванне акупацыйным уладам, за прыналежнасць да камуністаў, да асоб яўрэйскай нацыянальнасці. Пажарыцкая Вера ўспомніла скульптурную кампазіцыю “ Апошні шлях”( частка мемарыяла “ Яма” на месцы расстрэлу вязняў гета ў Мінску). Успаміналі навучэнцы і аб трагічных лёсах знішчаных людзей у шматлікіх кантрацыйнах лагерах смерці, аб спаленых вёсках.
У ходзе ШАГа 1 настаўнік гісторыі Мацюк Н.М. стварыла ўмовы для актуалізацыі ведаў, атрыманых вучнямі на ўроках гісторыі, аб палітыцы генацыду ў адносінах да насельніцтва Беларусі. Вучні ўспомнілі, што палітыка генацыду была накіравана на поўнае ці частковае знішчэнне груп насельніцтва па расавай, нацыянальнай, этнічнай, палітычнай або рэлігійнай прыметах. Чалавек мог стаць ахвярай генацыду па розных матывах: за любое непадпарадкаванне акупацыйным уладам, за прыналежнасць да камуністаў, да асоб яўрэйскай нацыянальнасці. Пажарыцкая Вера ўспомніла скульптурную кампазіцыю “ Апошні шлях”( частка мемарыяла “ Яма” на месцы расстрэлу вязняў гета ў Мінску). Успаміналі навучэнцы і аб трагічных лёсах знішчаных людзей у шматлікіх кантрацыйнах лагерах смерці, аб спаленых вёсках.